Eesti, Läti ja Leedu äriliidrite arvamusi koondava KPMG äsjase uuringu „Majanduse Pulss 2013“ põhjal omistavad enam kui pooled uuringus osalenud ettevõtete omanikud ja juhid vastutustundlikule ettevõtlusele strateegilist tähendust.    

56 protsendi Eestis uuringus osalenud ettevõtja ning juhi jaoks on vastutustundlik ettevõtlus eelkõige osa ettevõtte äristrateegiast ning igapäevasest äritegevusest. Vaid väike osa peab seda esmajoones mainekujunduse vahendiks (6%) või ebaratsionaalseks moesõnaks ettevõtluses (5%).

See lubab pidada laiemas mõttes jätkusuutlikku ning vastutustundlikku äritegevust Eesti ettevõtete jaoks oluliseks.

„Meie rõõmuks annavad vastused alust arvata, et enamuse juhtide ja ettevõtjate peas on see põhitegevusega seotud juhtimisküsimus, mitte kosmeetiline lisategevus. Ettevõtte enda ja ühiskonna jätkusuutlikkus peakski olema märksõnad, mis turule pakutavates toodetes ja teenustes väljenduvad,“ kommenteeris Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi tegevjuht Marko Siller.

Marko Siller: „Mida rohkem ettevõtted jätkusuutlikkuse teemat sedasi teadvustavad, seda rohkem võime loota, et meie ettevõtete tegelikku edukust mõõdetakse finantstulemuste kõrval ka sotsiaalsete-, kogukondlike- ja keskkondlike tulemuste kaudu. Vaikselt, ent siiski näeme kasvavat huvi jätksuutlikkuse aruannete koostamise vastu.“

25. aprillil korraldab Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum Tallinnas seminari, et tutvustada ettevõtete jätkusuutlikkuse aruandluse koostamist ning jagada soovitusi oma vastutustundliku äritegevuse paremaks kommunikatsiooniks.