Karastusjookide tootja Pepsi alustas alumiiniumist joogipurkide taaskasutuskampaaniat „Have we met before?“ („Kas me oleme varem kohtunud?“) Põhja-Ameerikas toimuva kampaania eesmärgiks on muuta joogipurkide taaskasutamine igapäevaseks rutiiniks. Taaskasutussõnumeid trükitakse iga kuu vähemalt 500 miljonile Pepsi purgile ja 250 Pepsi dieetjoogi purgile. Aasta lõpuks koguneb seega kampaaniapurke kokku ca 7 miljardit.

Keskmine alumiiniumist pepsipurk koosneb umbes 40% ulatuses ümbertöödeldud materjalidest ning taaskasutusteema meeldetuletamisest loodetakse suurendada kasutatud purkide kogumisprotsenti.

MTÜ Eesti Pakendiringlus edastab oma kodulehel kampaania käigus pepsipurkidele trükitavad sõnumid. Bioneer jagab Pepsi taaskasutussõnumeid ka oma lugejatega:

  • võrreldes uue purgi tootmisega nõuab taaskasutamine 95% vähem energiat,
  • keskmisel inimesel on võimalus eluaja jooksul suunata taaskasutusse 25000 purki,
  • keskmiselt sisaldab alumiiniumpurk 40-50% ulatuses taaskasutatud materjali,
  • ühe alumiiniumpurgi taaskasutamine säästab piisavalt energiat, et hoida töös televiisorit kolme tunni jooksul,
  • ühe alumiiniumpurgi taaskasutamine säästab piisavalt energiat, et hoida töös ühte 100W elektripirni neli tundi.