Keeruliste aegade kiuste on luksusrõivabränd ÉSTIE käivitas Fundwise’i platvormil ühisrahastuskampaania eesmärgiga kasvada lähiaastatel  tõsiseltvõetavaks ja tuntud kaubamärgiks nii põhjamaades kui ka Aasias, kus Põhja-Euroopa disain on Lääne-Euroopa kultusbrändide kõrval üha populaarsem. Ettevõte ei panusta ainult traditsioonilisele jaekaubandusele vaid kasutab suurbrändidega konkureerimiseks uuenduslikke müügivõtteid põimides IT-lahendusi ettevõtte äritegevusse juba algfaasis.

 ESTIE kaubamärk on tänaseks registreeritud nii Euroopas kui ka Hong Kongis ning selle brändi all on tooteid müüdud lisaks Eestile juba UK-s, Soomes ja USA-s. „Meie eesmärk ühisrahastuse kogumisel on koheselt kanda kinnitada välisturgudel. Strateegiliste punktidena näeme Rootsit, Norrat ja Hong-Kongi, kus juba müügiagentide kaudu ka töötame,“ sõnas ÉSTIE tegevjuht Samuel Vard .

Nimelt on ÉSTIE asutajate sõnul ligikaudu 20% luksusklassi segmendi vajadusest praegu täitmata, sest Prantsusmaa ja Itaalia suured moemajad lähtuvad oma disainis eeskätt Lõuna-Euroopa ilmastikuoludest ja renessansist. „Kui Prantsusmaal on näiteks ilmad soojad juba aprillis, siis Skandinaavlased tõmbavad ujumispüksid jalga alles augustis. Nii on kogu kollektsioonide ajastus ja ülesehitus tugevas nihkes, mis ei sobi reaalsete ilmaoludega Skandinaavias ning suures osas Aasiast,“ selgitas Vard. ÉSTIE asutajate kinnitusel on Aasia üha teadlikum Põhja-Euroopa disainist ja kvaliteedist ning huvi siinsete toodete vastu on kasvav.

„Põhjamaadest on juba täna ette näidata mitu Aasia edulugu – Ecco, Marimekko ja J.Lindeberg, näiteks,“ lisas Vard, kelle sõnul on Põhjamaade disaini võidukäiku kajastanud nii Financial Times kui ka BBC.

Seni peamiselt kottidele ja aksessuaaridele keskendunud kaubamärgi tooteportfell on pidevalt täienemisel – eeskätt lähtutakse just sellest, milliste kaupade valik Skandinaavia luksusturul napib. „Käesoleval aastal täiendame olemasolevat kollektsiooni seljakoti, käsipagasi kohvri ning lõhnaõliga, kuid loomulikult jätkame tööd ka seniste toodetega, et tulla turule värske täiustatud kollektsiooniga. Edasimüüjatele toodame ka esimesed rõivakollektsiooni näidised, mida saab ette tellida 2022. aastaks,“ ütles Vard . ÉSTIE toodang valmib Hispaanias, Itaalias ja Prantsusmaal – samades tehastes, kust tulevad näiteks Louis Vuittoni, Prada ja Dolce&Gabbana tooted. „Seega kvaliteedi mõttes on meie kotid näiteks Louis Vuittoni toodetega samal tasemel,“ lisas Vard.

Laienemise kiirendamiseks käivitas ÉSTIE ühisrahastuskampaania Fundwise’i platvormil ning kaasatav kapital on vajalik tootevaliku värskendamiseks ja laiendamiseks ning uue kollektsiooni väljatöötamiseks, mida edasimüüjatele pakkuda. „Kui soovime oma brändi edukalt välismaal müüa, peame täiendama oma laovarusid, tõstma turundusmahte, kaasama spetsialiste välisturgudele sisenemiseks ning välja arendama interaktiivse veebipoe,“ selgitab juhatuse liige Hains Tooming.

"Meile meeldib ÉSTIE ambitsioonikas laienemisplaan, kuid samuti ka nende tootevalik ja kvaliteet. Usume, et nende kvaliteetsel kaubal on rahvusvahelisel turul lööki ning tahame neid sellel teekonnal aidata," kommenteeris ühisrahastusplatvormi Fundwise tegevjuht Henri Laupmaa.