Reidi tee saab oodatust rohelisem, kus tehtavate muudatuste tulemusel oluliselt väheneb projekti maht. Säilitatakse Inglirand ja laiendatakse linlaste võimalusi puhkeala kasutamiseks.

Erakonna Eestimaa Rohelised algatusel tehti Reidi tee projekti vaid loetud nädalatega nüüdisaegse linnaplaneerimise põhimõtetest lähtuvaid sisulisi parandusi. Ainuüksi linnavalitsusega on toimunud juba neli sisukat kohtumist, mille vältel pikendati ka hanke tähtaega, võitmaks lisaaega kaardistatud probleemsete punktide ja võimalike lahendus-ettepanekute arutamiseks.

EER aseesimees Aleksander Laane: „Koalitsiooni minnes õnnestus esimest korda ühise laua taha, silmast silma kohtuma saada nii linnavalitsuse liikmed kui asumiseltside esindajad, urbanistid, linnaplaneerijad, liikuvuseksperdid, keskkonnakaitsjad ja arhitektid, kellel, nagu rohelistelgi, on Reidi tee osas vägagi põhjendatud etteheiteid. Üllatuslikult oleme olukorras, kus meie arvates kõige mõistlikuma Reidi tee trassi vastu seisab riigi Keskkonnaamet.“

EER esinaine Züleyxa Izmailova: „Olen rõõmus, et meie soov, et linnaplaneerimine lähtuks kaasaegsetest teadmistest, kuidas ühist linnaruumi paremaks muuta, on Tallinna linnapea Taavi Aasa ja tema meeskonna poolt toetust leidnud, ning esimesed sammud linna elukeskkonna parandamiseks on astutud. See on ühine saavutus, kui algselt näivalt täiesti lootusetust olukorrast oleme koos välja tulemas hoopis parema plaani ja positiivse koostöökogemusega.“

On saavutatud kokkuleppe sõiduradade arvu vähendamises, trassi nihutamises kaldast maa poole, radadest osa muutmises ühissõidukiradadeks ja piirkiiruse alandamises 40 km/h, tänu millele kasvab tee läbilaskevõime ja liiklusohutus. Lepiti kokku lahendustes, mis muudavad projekti jalgratturitele ja jalakäijatele mugavamaks ja ohutumaks. Soov on ekspertrühma ja Linnavalitsuse vahelist koostööd enamgi tugevdada ja saada headeks partneriteks tulevastes linnaarengut puudutavates küsimustes.