Rahvusvaheline
keskkonnaorganisatsioon WWF korraldab ülemaailmse kampaania Earth Hour (Maa
Tund), juhtimaks tähelepanu kliimamuutuse kiirenemisele. Kampaania kutsub
inimesi, ühendusi ja ettevõtteid üles kustutama tunniks ajaks tuled laupäeval,
28. märtsil 2009 ajavahemikus 20.30-21.30. Keskuse omanik Citycon osaleb kampaanias
kokku 33 opereeritava kaubandusekeskusega Eestis, Leedus, Soomes ja Rootsis.

Iga Cityconi kaubanduskeskus osaleb kampaanias omal viisil. „Rocca al Mare keskus lülitatab tunniks ajaks välja hoone fassaadi- ja reklaamvalgustuse, samuti katuseparkla keskmiste prožektormastide tuled. Keskuse uue laiendusosa koridorides keeratakse üldvalgustus kolmandiku võrra hämaramaks, turvalisuse huvides ei lülitata valgustust koridoris täielikult välja. Magistrali kaubanduskeskus lülitab kampaania ajaks välja välisfassadi valgustuse. Tulede kustutamisega ei häirita klientide ega rentnike tegevust ja turvalisust kaubanduskeskustes,“ lausus Rocca al Mare kaubanduskeskuse juhataja Mati Pops. Earth Hour kampaaniast võtavad osa Cityconi 22 kaubanduskeskust Soomes, 8 Rootsist ja 3 Baltikumist, sh Rocca al Mare ja Magistrali keskused Tallinnas.

“Mõned meie kaubanduskeskused osalesid kampaanias juba eelmisel aastal, sel aastal oli meie soov, et kõik 33 kaubanduskeskust võtaksid WWF-i ülemaailmsest Earth Hour kampaaniast osa,” ütles Cityconi keskkonna juht Kirsi Borg. “Eelkõige on Earth Hour toetusavaldus – tulede kustutamine sümboliseerib meie jagatud muret kliimamuutuse kiirenemise üle,” sõnas Borg. 

Earth Hour kampaanias osalemisega saavad inimesed ja ettevõtted väljendada oma tuge ja lootust, et võitlust keskkonna hoidmise eest võetakse tõsiselt kõigis eluvaldkondades. 2009. aasta on kliimamuutuse temaatika osas äärmiselt oluline, kulmineerudes detsembris 2009 ÜRO tippkohtumisega Amsterdamis. Kohtumisel püütakse jõuda globaalsele kokkuleppele kasvuhoonegaaside tekkimise märgatava vähendamise osas.

“Paljud linnad ja linnavalitsused on Earth Hour kampaaniaga seotud ning meie pakume omaltpoolt linnadele keskkonnaalastes tegevustes nii palju tuge, kui võimalik. Cityconi kaubanduskeskused moodustavad olulise osa linnapildist ning kui me lülitame tuled välja, on see tänavatel selgesti nähtav. Ühtlasi püüame panustada linnades korraldatavatesse Earth Hour kampaania üritustesse,” märkis Borg.