16. novembril esineb Tallinnas toimuval seminaril "Roheline turundus - kestev kapital" rohelise turunduse guru John Grant. Seminaril lahatakse valdkonna edulugusid, tagasilööke ja ärilisi iseärasusi ning lisaks Grantile jagavad kogemusi eksperdid Eestist ja Soomest.

Teiste seas Suurbitannia valitsuse, Philipsi ning IKEA heaks töötanud Grant annab praktilist nõu ja analüüsib konkreetseid juhtumeid, millega ta on kokku puutunud 15 aasta jooksul rahvusvaheliste brändidega töötades.

Grant on tunnustatud arvamusliider, meediakommentaator, blogija ja kirjanik. Tema sulest on teiste seas ilmunud raamatud „The Green Marketing Manifesto“, mis võitis 2008. aastal keskkonnakategoorias Briti Raamatu tiitli ning ilmumisaastal Amazon.com-i kümne parima äriraamatu hulka valitud „The New Marketing Manifesto“.

Seminaril lisaks eksperdid Eestist ja Soomest

Rohelise turunduse seminaril esinevad ka Jani Niemi Põhjamaade Keskonnamärgituse Ametist ning Hedi Leomar Keskkonnateabe Keskusest, kes tutvustavad Luigemärki ja Euroopa Liidu ökomärgist. Eesti Arengufondi juht Ott Pärna heidab pilgu rohelise majanduse ülesehitusele, Rasmus Pedanik MTÜ-st Ökomeedia tutvustab ettevõtjatele loodud Rohelist Programmi ning Maris Ojamuru kirjeldab Swedbanki samme rohelisema ettevõtluse suunas.

Seminari korraldavad Põhjamaade Ministrite Nõukogu esindus Eestis ja MTÜ Ökomeedia. Ürituse partnerid on Põhjamaade Keskkonnamärgistuse Amet ja Taani Saatkond.

Päevakava ja osalemise tingimused leiad www.norden.ee/rohelineturundus.