Eestlased on usinad taaskasutajad, kuid ometi ei usu ligi 55% inimestest, et kogumispunkti võib viia ka joogikartongi. Aga tegelikult on seda lihtne ja ka õige teha. Et innustada inimesi pakendeid sorteerima ja tuletada meelde, et kõik Tetra Paki pakendid on taaskasutatavad, alustatakse sel nädalal teavituskampaaniaga.

„Kuigi praegu jõuab taaskasutusse vaid üks joogipakk kümnest, viib vähemalt osa oma tühjadest joogipakenditest pakendikonteinerisse ligi üks kolmandik Eesti peredest, mis on paljulubav eeldus edasiseks arenguks,“ kommenteeris Tetra Paki Baltikumi keskkonnateadlikkuse valdkonna juht Liga Dripe.

„Kampaania eesmärk on inimestele meelde tuletada, et Tetra Paki pakendid on väärtuslik tooraine ning nende taaskasutamine on imelihtne – lihtsalt voldi pakend kokku ning vii see segapakendi konteinerisse,“ kommenteeris loovagentuuri Newton loovjuht Madis Ots. 

Kuni 18. novembrini käib veebilehel www.sorteerime.ee fotomäng, milles osalemine on lihtne ja võtab aega vaid mõne minuti. Vii Tetra Paki pakend õigesse segapakendi konteinerisse, tee foto ning laadi see veebilehele. Võimalik on võita nii erilisi pakendikujulisi kööginõusid kui ka iPad Mini. Võitjad valivad 19. novembril välja kohtunikud, kes hindavad taaskasutuse motivatsiooni, loovust, huumorit ja unikaalsust. Samuti võib juba varsti poelettidelt leida Tetra Paki pakenditelt infolipiku, mis tuletab meelde, et pakend on lihtsasti taaskasutatav ning ootab õigesse konteinerisse viimist. Lähima pakendikonteineri leidmisel aitab veebileht www.sorteerime.ee.

“Soovime eestlasi innustada rohkem pakendeid sorteerima, et nendest saaks teha uusi tooteid, näiteks kaerahelbekarpe, salvrätte või märkmikke,” selgitas Liga Dripe. Tetra Paki pakenditest 70% moodustab kartong, mida valmistatakse puidust.

Tetra Pak® on maailma juhtiv toiduainete töötlemise ja pakendamise lahendusi pakkuv ettevõte. Tihedas koostöös klientide ja tarnijatega pakume ohutuid, uuenduslikke ja keskkonnasõbralikke tooteid, mis igapäevaselt rahuldavad sadade miljonite inimeste vajadusi rohkem kui 170 riigis üle maailma. Oma enam kui 23 000 töötajaga 85 riigis usume tööstuse vastutustundlikku juhtimisse ja peame oluliseks jätkusuutlikku lähenemist ärile. Meie moto "Kaitseb kõike, mis on hea" peegeldab meie nägemust muuta toitu ohutuks ja kättesaadavaks kõikjal.

Lisainformatsiooni leiab www.tetrapak.com