Kaamos Group võtab esimesena Eestis kogu ettevõtte ulatuses kasutusele elektroonilised visiitkaardid, eesmärgiga vähendada paberi- ja prügimajandust.

„Aasta alguses, Kaamose kontori kolimise ja  aadressi muutuse järel, pidime trükkima tuhandeid uusi visiitkaarte. Otsisime sobivat lahendust pabervisiitkaartidest loobumiseks, ning ühtlasi oma paber- ja prügimajanduse vähendamiseks ja leidsime innovaatilise Stap visiitkaardi, mille andmete sisu saab uuendada elektrooniliselt,“ ütles Kaamos Grupi turundusjuht Maris Pukk. Ta lisas, et Rohetiigri liikmena on nad alati avatud uutele ja keskkonnasõbralikele lahendustele.

„Igal aastal raiutakse visiitkaartide tootmiseks maha ca kaks miljonit puud, mida saaks kaartide elektrooniliseks muutmisega päästa,“ rääkis nutika visiitkaardi esimesena Eesti turule toonud ettevõtte Smart tap juht Raigo Kivirand. Kuigi ettevõtlusalaste kontaktide vahetamiseks ning äri etiketis on visiitkaardil oluline koht, siis leiab enamik visiitkaarte kiiresti tee prügikasti. Lisaks ununevad paljudel visiitkaardid maha, kuigi ettevõttesse tööle asudes need neile trükitakse.

„Nutikas kaart asendab sadu ühekordselt kasutatavad paberist visiitkaarte, ühe piiramatuid kordi kasutatava kaardi vastu, mis aitab kohe andmed NFC tehnoloogia abil telefoni salvestada ja puudub vajadus paberkaartide trükkimiseks,“ selgitas Kivirand.

Rohemajandus on tee, millel Kaamos kõnnib pikalt. „Arendame jätkusuutlikku tegevust grupi erinevates tegevusharudes, kuna sellest sõltub nii areng kui ka ettevõtete ja ühiskonna terviklik toimimine,“ sõnas Pukk.

Ta lisas, et näiteks juurutab Kaamos keskkonnasäästlikku mõtteviisi ärikondlikes arendustes, mille eeskujulikuks on Avala päikesepark Tallinna kesklinnas. „Ehituses vähendame ehitusprahti ja taaskasutame materjale. Kinnisvaras juurutame ärimajades üürnike hulgas kogukonna põhimõtet, mis aitaks vähendada ökoloogilist jalajälge,“ tõi Pukk mõnede näidetena esile grupi rohelisi suundi jätkusuutliku tegevuse juurutamiseks.