Enamik nutitelefonide kasutajatest on tõsiselt mures ekraani võimaliku kahjustumise või telefoni salvestatud andmete kaotsimineku pärast. Pea kõik kasutajad leiavad, et telefoni parandamine on nende jaoks liiga kallis. Kuigi inimeste mure ja soov taastada telefon purunemise korral võivad olla suured, on telefoni teenindusse andmisel oluline säilitada ettevaatlikkus.

Paljude jaoks on raske ette kujutada kas või üht päeva ilma nutitelefonita, kuna see on muutunud meie elu oluliseks osaks. Nutitelefoni kasutatakse pea kogu aeg, mistõttu võib sellega juhtuda mitmesuguseid õnnetusi, mille eest pole kaitstud isegi kõige hoolikamad kasutajad.

Oma nutitelefoni võõraste hoolde andmine ei ole lihtne valik ning see nõuab palju usaldust. Abi otsimine volitamata teenindustest ei ole alati hea mõte, kuna puudub garantii, et seal kasutatakse professionaalseid seadmeid ja et on olemas ligipääs sobivatele originaalvaruosadele. On oht ka telefonis leiduvate isikuandmete väärkasutusele.

Tootjad peaksid rohkem vastu tulema

Huawei viis koostöös IPSOSega läbi üleeuroopalise küsitluse, et teha kindlaks, mida kasutajad peavad nutitelefonide juures kõige enam muret tekitavaks. Uuringust selgus, et 78 protsenti inimestest muretseb telefoni võimaliku katkimineku pärast, 63 protsenti vastanutest tundis muret, et võivad kaotada seadmesse salvestatud andmed ning 59 protsenti muretses aku rikke ja 56 protsenti veekahjustuste pärast.

Samuti nõustuvad 87,5 protsendi nutitelefoni kasutajatest sellega, et seadmete tootjad peaksid inimlike vigade või õnnetuste korral kasutajate heaks rohkem ära tegema.

Selle tulemusel loodud uus teenus Huawei Cares („Huawei hoolib“), mis tegeleb otse kasutajate muredega. Tavaliselt sisaldavad nutitelefonid kasutajate kohta palju andmeid ja hulgaliselt olulist teavet, mistõttu toimub kogu seadme remont Huawei volitatud teenustepakkuja juures nutitelefonis lubatud spetsiaalses hooldusrežiimis ehk kasutajad ei pea muretsema oma andmete privaatsuse ja turvalisuse pärast.

Usalda professionaale

Spetsialistid ei soovita telefoni ise parandama hakata, kuna ilma diagnostikata on seadme rikke täpset põhjust keeruline tuvastada ning julgustavad parandustöid erioskuste ja -varustusega professionaalide hooleks jätma.

Üheks levinuimaks ja ka kardetuimaks nutitelefone kimbutavaks probleemiks on katkine ekraan, kuna telefoni kukkumine kõvale pinnale, isegi üsna madalalt kõrguselt, on suure tõenäosusega juhtunud pea iga kasutajaga. Kui läheb õnneks, siis on ekraanil vaid mõni kriim, kuid klaasi purunemise korral muutub asi tõsiseks.

Hoolides oma nutitelefonide kasutajatest, pakub Huawei Cares kampaaniaperioodil uue Huawei P30 ja P30 Pro seeria nutitelefonide ostjatele võimaluse vahetada katkine ekraan terve vastu üks kord 12 kuu jooksul, lisaks kantakse sellele ka kaitsekile. Ühtlasi pakub Huawei Cares ka nn teeninduspäeva kasutamise võimalust kuu igal viimasel nädalal neljapäevast laupäevani kuni aasta lõpuni. Selles ajavahemikus saavad laias valikus Huawei mudelite omanikud vahetada oma katkise ekraani uue vastu poole soodsamalt koos kaitsekilega.