Noortepanganduse valdkonnajuhi Triin Jalakase sõnul hindavad noored eelkõige viise, kuidas pank jagab finantsteadmisi pensionifondide, investeerimise ja ettevõtte alustamise teemadel ning head klienditeenindust. Lisaks hindavad noored kõrgelt mobiilipanka, mida peetakse lihtsaks ja kasutajasõbralikuks.

“Eriti rõõmustav on näha uuringust ristkasutajate ehk noorte, kes kasutavad mitut panka samaaegselt, rahulolu tõusu teenuste ja toodete kasutamisel. See oli tänavu lausa 91%. Tõus näitab, et me paistame silma ka teiste pankade teenuseid kasutavatele noortele,” selgitas Jalakas. Kokku kasutab 34% noortest mitut panka korraga.

Aasta-aastalt on kasvanud ka Swedbanki soovitusindeks NPS, viimase kahe aastaga on kasv olnud 12%. NPS on soovitusindeks ettevõtte kliendisuhete lojaalsuse hindamiseks. Kui 2022. aastal oli see 50%, siis tänavu juba 62%.

Noortele suunatud soodustustega on rahul 91% vastanutest. Näiteks 53% vastanutest kiidavad, et saavad teisipäeva õhtuti käia poole soodsamalt Apollo kinos, 52% meeldib 30% soodustus Lux Expressi piletitele ja 37% meeldib investeerimiskingitus 18-aastaseks saanutele. “Kahjuks ei ole noored aga neile pakutavate soodustustega piisavalt kursis, nagu samuti uuringust ilmnes ja seda võtame kindlasti edaspidi teavitustöö planeerimisel ka arvesse,“ selgitas Jalakas. 

Noored toovad eraldi positiivse asjana välja ka Rahakoguja hoiuse, kus saab kogutud raha panna kohe teenima 2% aastas. Kogutud raha saab igal ajal osaliselt või täielikult välja võtta ilma midagi maksmata. Samuti saab panna kaardimaksed kogumise heaks tööle – Rahakoguja kontole kantakse ostusumma ja järgmise euroni ümardatud summa vahe. Näiteks kui ostad poes 2,35 euro eest, kantakse Rahakogujasse 0,65 eurot.