1. detsembril toimunud Ülemiste keskuse Rentnike Suurkogul andis keskuse juhtkond ülevaate 2022. aastast kaubanduses ning tutvustas keskuse edasisi plaane. 

Erinevalt eelmisest aastast ei tulnud tänavu rinda pista koroonaviiruse mõjudega, küll aga jätsid ettevõtete tegevusse oma jälje energiahindade hüppeline tõus ja üldine hinnatõus. Vaatamata sellele kinnistas Ülemiste keskus ka sel aastal oma liidripositsiooni Tallinna kaubanduskeskuste seas, olles juba mitmendat aastat järjest ostjate seas enim armastatud kaubanduskeskus.  

Ülemiste keskuse rentnike 2022. aasta kümne kuu käive kasvas võrreldes 2021. aasta esimese kümne kuu käibega keskmiselt 28% võrra. Külastajate arv kasvas sel perioodil rohkem kui viiendiku võrra ning keskuses sooritatud keskmine ostusumma kasvas 5%. Enim külastati keskust selle aasta esimese kümne kuu jooksul juulikuus. Lisaks on kasvanud inimeste osakaal, kes veedavad keskuses üle kahe tunni. 

2022. aastal avati keskuses 12 uut kauplust, teiste hulgas asusid tegutsema rahvusvaheliselt tuntud elustiilibränd Gant ning Itaalia juhtivad pesubrändid Intimissimi ja Calzedonia. 

Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits ütles, et kaubandus on majanduse vedur nii täna, homme kui ka 50 aasta pärast. “Lähiaastatel ootab keskust ees suur laiendus, et muuta seda veel enam multifunktsionaalsemaks. Mitmed rahvusvaheliselt tuntud brändid on Ülemiste keskuse vastu huvi tundnud ning seega hõlmab laiendus ka kaubanduspindade suurendamist,” ütles Pärnits. Ta lisas, et samuti on eesmärk paigaldada keskuse katusele päikesepaneelid, täiendamaks veelgi juba tehtud samme keskuse keskkonnasõbralikumaks muutmisel.  

Veel arutleti selle üle, millised on järgmise kümnendi populaarseimad trendid kaubanduskeskuste arengus ning kuidas mõjutab rohepööre kaubanduskeskusi ja milliseid võimalusi see rentnikele loob. 

Ülemiste keskuse suurkogul 1. detsembril osalesid Ülemiste keskuse rentnikud, juhtkond ja partnerid. Keskuses tegutseb kokku üle 200 rentniku.