Swedbank on üks esimestest Baltikumi pankadest, kelle kliendid saavad poodides ja internetis ostude eest tasumiseks kasutada Google Pay teenust. Nii täiendab Swedbank oma kasutajasõbralike ja turvaliste sularahata makselahenduste valikut keskkonnas, kus nõudlus digimaksete järele aina kasvab.

  • Maamajandus
  • 17. november 2020
  • Foto: Pixabay, CC Public Domain

Uue funktsiooniga saavad Android-seadmeid kasutavad Swedbanki kliendid siduda oma Mastercardi deebet- või krediitkaardi Google Pay digirahakotiga ning tasuda selle abil ostude eest nii internetis kui ka tavapoodides. Google Pay on üks maailma populaarsemaid digirahakotte – eeldatavasti kasvab Google Pay kasutajate arv juba 2020. aasta lõpuks üle 100 miljoni. Praegu on Google Pay makseviis nutitelefonides saadaval ainult Swedbanki rakenduse kaudu. Eraldi Google Pay rakendus pole Eestis veel saadaval. Kui see on saadaval, teavitame sellest oma kliente eraldi.

„Meie kliendid kasutavad aina vähem sularaha ning eelistavad tasuda viipemaksetega või kasutades oma nutiseadmete digimaksete võimalusi,“ ütles Swedbanki klienditeenuste juht Ede Raagmets. „Google Pay teenusega täiendame Swedbanki digimaksevõimaluste valikut, nii on meie klientidel rohkem valikuvõimalusi ning nad saavad oma igapäevaseid rahaasju ajada veelgi mugavamalt ja paindlikumalt.“

Sel aastal on märkimisväärselt kasvanud nii digirahakoti kasutajate hulk kui ka klientide tehtud ülekannete arv. Septembris kasutas digirahakotti ligi 56 000 unikaalse kasutaja; 2020. aasta jaanuaris oli neid kõigest veidi üle 30 000.

Lisaks tehti septembris 1,2 miljonit digirahakoti ülekannet, samas kui aasta alguses tehti selliseid ülekandeid vaid pool miljonit.

„Keskmine Swedbanki klient, kes kasutab Swedbanki pakutavaid digirahakoti teenuseid, teeb kuus 21 ülekannet. 2020. aastal kasvas selliste teenuste kasutamine hüppeliselt ning need koguvad aina enam populaarsust,“ lisas Raagmets.

Google Pay kasutuselevõtt on järjekordne samm igapäevapanganduse lihtsamaks ja mugavamaks muutmisel. Teiste hiljuti kasutusele võetud igapäevapanganduse lahenduste hulgas on biomeetriline sisselogimine ja biomeetriaga maksete kinnitamine, Rahakoguja ja võimalus teha Swedbanki äpis makseid mobiilinumbri põhjal.